Hellogami Cube Üdvözlő Ajándék Doboz

Gyakran Ismételt Kérdések

Mi az a Hellogami Cube?

Online három lépésben személyre szabható, egyedülálló üdvözlődoboz személyes képekkel, saját üzenettel és egy különleges meglepetéssel, amit stílusosan csomagolunk és küldünk.
A formatervezése egyedi, modern és szuper könnyen nyitható.
Az exkluzív üdvözlődobozok egyedi megjelenésével és kiváló minőségével elvarázsolják szeretteit.

Miért egyedülálló a Hellogami Cube?

A HELLOGAMI CUBE formatervezése és a személyes tartalma egyedülálló a meglepetésdobozok világában. A dobozok tartalmát személyessé teheted meghitt képekkel, saját üdvözlő üzenettel és egy választható különleges meglepetéssel. A doboz darabjaira szedhető, ezáltal a képek és az üzenetek megmaradnak, amelyek díszei lehetnek otthonának. A dobozba választható meglepetések egyedülállóak és prémium minőségűek. Egyedülálló ajándékozási élményt hoztunk létre, abból a célból, hogy ebben a rohanó világban közelebb kerüljenek egymáshoz az emberek.

Mennyibe kerül a szállítás?

INGYENES A KISZÁLLÍTÁS. Kizárólag Magyarország területén.

Kép és szöveg nélkül is elküldhetem a dobozomat?

Ha nem szeretne meghitt pillanatairól képeket megosztani a címzettel, akkor kép nélkül is elküldheti az üdvözlő ajándékdobozt. Üzenet nélkül nem lesz személyes az üdvözlő doboz, ezért nem szeretnénk üdvözlés nélkül hagyni. Javasoljuk, hogy képekkel együtt küldjék el a dobozt, mert úgy lesz teljes az ajándékozási élmény. A kivágott és összehajtott dobozra nyomtatni utólag nem lehetséges. A dobozról letépett képeket és üzeneteket összecsukni nem lehetséges.

Hogyan tudom személyre szabni a dobozt?

1. lépésben kiválasztod a dobozt minta alapján.
2. lépésben rakj bele egy meglepetést az előző lépésben kiválasztott dobozba.
3. lépésben a kiválasztott doboz belső oldalát gyorsan és egyszerűen személyre szabhatod maximum 4 darab kép hozzáadásával és egy saját üdvözlő üzenet írásával. A képeket számítógépedről vagy táblagépedről vagy telefonodról könnyedén hozzáadhatod, amelyek a legmodernebb nyomtatókkal kerülnek minőségi nyomtatásra.

Hány fajta doboz közül választhatok? 

7 fajta matt dobozból és 9 fajta fényes dobozból lehetséges választani.

Mitől fényes a doboz?

A “BRILLIANT” és a “DELUXE” dobozainkon a minták és a logónk egy speciális lakk réteget kaptak, amitől lesz olyan ragyogó és vonzó.

Mekkora a HELLOGAMI CUBE üdvözlő ajándékdoboz?

A doboz összehajtva 70x70mm , kihajtva 275x205mm méretű.

A meglepetések hol készültek?

A meglepetések egyediek és prémium minőségűek.  A meglepetéseink az Európai Unióban készültek. Az összes terméklapon feltüntetjük a meglepetések gyártási helyét.

Több meglepetést is bele tehetek a dobozba?

Jelenleg csak egy darab meglepetést lehetséges a dobozba tenni. Hamarosan többfajta meglepetést is bele tudsz majd tenni a dobozba.

Meglepetés nélkül is elküldhetem a dobozomat?

Nem teljes az ajándékozási élmény meglepetés nélkül, ezért nem szeretnénk üresen hagyni az üdvözlődobozt.

Mi a minőségi garancia?

A dobozok érintetlen állapotban érkeznek, és rendkívüli benyomást keltenek. Ha valamilyen oknál fogva nem elégedett a dobozokkal, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az átvételt követő 14 napon belül.
Figyelemmel kísérjük a dobozok utazásának minden lépését, és nem hagyjuk őket felügyeletünkön kívül.

Fizethetek készpénzzel?

A www.hellogami.hu weboldalon kétféle fizetési mód közül választhat, amelyek kényelmesek, gyorsak és biztonságosak. Választhat előre utalás fizetési módot, azaz a rendelés végösszegét előre elutalja bankszámlaszámunkra és az ellenérték bankszámlánkra történő megérkezése után indítjuk a csomagot.  Választhat BARION biztonságos bankkártyás fizetési módot. Szeretnénk a Vevőket (ajándék megrendelőt) kellemetlenségtől megóvni, ezért utánvételes fizetési módra (készpénzzel) nincs lehetőség.

Van lehetőség pénzvisszatérítésre?

Tekintettel arra, hogy a vásárolt termékeket a Vásárló kifejezett kérésére készítjük el, a Vásárlót a megrendelést követően a szerződéstől történő egyoldalú elállási jogosultság nem illeti meg. Abban az esetben, ha a csomag megsérült vagy nem érkezett meg, lépjen kapcsolatba velünk az átvételt követő 14 napon belül. Szeretnénk, hogy a Hellogami Cube a lehető legjobb élményt nyújtsa mindenki számára.

Hogyan fogják szállítani a dobozokat?

Az összes terméket a MPL segítségével szállítjuk hétköznap 8-16 óra között. Kérjük, mindig győződjön meg arról, hogy a címzett jelen legyen a szállítási címen! A Hellogami nem vállal felelősséget az ellopott csomagokért vagy a szállítási hibákért.

Hány nap a szállítás?

A feladástól számítva 1-3 munkanap.
Abban az esetben, ha a csomag megsérült vagy nem érkezett meg, lépjen kapcsolatba velünk az átvételt követő 14 napon belül. Szeretnénk, hogy a Hellogami Cube a lehető legjobb élményt nyújtsa mindenki számára.

Küldhetem fix napra a csomagot?

Lehetőség van fix napra történő szállításra hétköznap 8-16 óra között.
A Fix napra (EXTRA) történő szállítás díja Magyarországon egységesen bruttó 500Ft .
A “Pénztár”-ban a “A rendelés tartalma” táblázatban a
“Fix napra (EXTRA)” szállítási módot kell kiválasztani.
Fontos, hogyha a “Fix napra (EXTRA)” történő szállítást választod, akkor a
“Rendelés jegyzetek”-ben a szállítási dátumot be kell írni.
Amennyiben nem írod bele a szállítás dátumát, abban az esetben a HELLOGAMI Vevőszolgálata felkeres Téged a rendelésben megadott telefonszámon, vagy e-mail címen.
Ha a Vevőszolgálat nem tudja felvenni Veled a kapcsolatot a megadott telefonszámon, valamint nem érkezik válasz a megadott e-mail címről 3 munkanapon belül, akkor az alap szállítási mód szerint kerül kiszállításra a csomag.

Személyesen átvehetem a rendelésem?
A www.hellogami.hu weboldalon rendelt ajándék (készített ajándék) személyes átvételére nincs lehetőség, Kizárólag házhozszállítási mód lehetséges.

Hogyan fogják csomagolni a Hellogami Cube dobozokat?

Stílusos fehér hullámkarton dobozban küldjük a megrendelt Hellogami Cube dobozokat.  A fehér hullámkarton dobozon sérülést vagy a doboz zárását biztosító matricákon sérülést tapasztal, akkor Ne vegye át a csomagot!

Tovább értékesíthetem a megrendelt termékeket?

A HELLOGAMI Platform kizárólag a BÖRDŐS LÁSZLÓ E.V. termékeinek BÖRDŐS LÁSZLÓ E.V. általi közvetlenül végfogyasztóknak való értékesítésére szolgál, így a termékek viszonteladás céljára való megvétele szigorúan tilos. A viszonteladás a Szolgáltató termékeinek olyan személyek általi megvásárlását jelenti, amely személyek azokat mások (fogyasztók, vállalkozások vagy egyéb harmadik személyek) számára tovább értékesítik vagy tovább kívánják értékesíteni. Amennyiben meglátásunk szerint Ön ilyen viszonteladói tevékenységben érdekelt,
BÖRDŐS LÁSZLÓ E.V. fenntartja a jogot arra, hogy ezzel kapcsolatban bármilyen módon fellépjen Önnel szemben, ideértve különösen de nem kizárólagosan az eladások Önnel szembeni korlátozását, Ön által leadott rendelések törlését és / vagy az Ön felhasználói fiókjának felfüggesztését vagy megszüntetését.